Back to School #2 Ayakkabılar

09:07 SimayAydogan 2 Comments

Merhaba!
Geldik ikinci bölüme. Bu sefer birkaç ayakkabı önerisi vereceğim. Bence okulda rahat ayakkabılar giyilmeli. Babet bana göre pek okul ayakkabısı değil. Yılın başlarında hava sıcakken bot da giyemeyeceğimize olaya bez ayakkabılar giriyor. Tek renk yada desenli her türlü uyan bir ayakkabı bulursunuz. Ayakkabıları dükkanlarında yada internet sitelerinden bulabilirsiniz.

Superga'nın ayakkabılarını kendimde pek beğenmem ama okula uygun diye koyayım dedim. Bir çok renk seçeneği var diğer ayakkabılardan sıkıldıysanız bunlara bakabilirsiniz.

Keds'in desenli modelleri çok hoşuma gidiyor. Okul formanız tek renkse bunlardan alabilirsiniz. Taylor Swift'in tasarladığı modeller Türkiye'de satılır mı bilmiyorum ama internetten de göz atabilirsiniz.

Adidas'ın birbirinden güzel bir sürü modeli var. Okul formasının altında kaba durur mu bilmiyorum ama durmuyorsa renk olayını abartmadan alın derim. 

Nike Blazer en çok sevdiğim ayakkabılardan biri. Bence çok zarif duruyor. Her rengi bulunmuyor ama bulunan renkler çoğu formaya uyar.





Kim ne derse desin converse modası geçmez. Tabi eşofman altına converse ve gömlek giyerseniz aynı şeyi söyleyemem. Hepinizin dolabında klasik renklerde bir çift converse vardır. Klasik renklerden vazgeçip herkeste olmayan, okul formanıza uyan converse'leri her zaman daha çok beğenmişimdir. Okulda 567876 kişiyle aynı ayakkabıyı paylamak istemezsiniz sonuçta. 






Vans da Converse'den sonra gelen ünlü markalardan biri. Skater akımından sonra mutlaka karşınıza çıkmıştır. Bunlarda her türlü desen ve modeli bulursunuz ondan klasik modellerden uzak durmanızı tercih ediyorum. Genelde ayakkabıyı okul hırkanız renginde seçmek renk kargaşasına son veriyor. Ayakkabı alırken bunu aklınızda bulundurun. 

Aklınızda birkaç ayakkabı fikri oluşmuştur umarım. Bir sonraki post okul çantaları hakkında olacak.

2 Kommentare:

  1. Converse kullanıyorum ama ayaklarımı mahvediyor. En yakın zamanda yeni bir ayakkabi alacağım ama rahatlık konusunda tereddütlerim var. Vans düşünuyorum, yardımcı olabilir misin? :)

    AntwortenLöschen
  2. Converse bende de çok sıkıyor. Vans rahattır, öneririm yani

    AntwortenLöschen

Sayfalar

ARSIV